Naar de inhoud springen
Home
Magazine
Bart
Literatuurstudie: Digitale vaardigheden docenten
DG opdracht A
Context
Beschrijving van het onderwerp en analyse van de gewenste situatie.
Huidige situatie
Analyse beschikbare materialen.
Ontwikkeling en inzet van een passend leermiddel.
Evaluaties en persoonlijke reflectie
Literatuurlijst
Designteam DG – B
Context
Aanleiding
Theoretische doordenking
Lesontwerp
Kritische reflectie
Literatuurlijst
Ethische dilemma’s – Folders
Digitale Longread – Learning Analytics
Dimitri
PM (semester 1) – Dimitri
Literatuurstudie – Lesgeven aan digitale natives
DG opdracht A
Aanleiding
Analyse Beginsituatie
Gewenste situatie
Uit(werkvorm)
De cyclus van evalueren (PDCA)
Reflectie op de complete cyclus
Designteam DG – B
Context
Aanleiding
Theoretische doordenking
Lesontwerp
Kritische reflectie
Literatuurlijst
Ethische dilemma’s – Folders
Digitale Longread – Gepersonaliseerd Leren
PM (semester 2) – Dimitri
EduTracker
Home
Magazine
Bart
Literatuurstudie: Digitale vaardigheden docenten
DG opdracht A
Context
Beschrijving van het onderwerp en analyse van de gewenste situatie.
Huidige situatie
Analyse beschikbare materialen.
Ontwikkeling en inzet van een passend leermiddel.
Evaluaties en persoonlijke reflectie
Literatuurlijst
Designteam DG – B
Context
Aanleiding
Theoretische doordenking
Lesontwerp
Kritische reflectie
Literatuurlijst
Ethische dilemma’s – Folders
Digitale Longread – Learning Analytics
Dimitri
PM (semester 1) – Dimitri
Literatuurstudie – Lesgeven aan digitale natives
DG opdracht A
Aanleiding
Analyse Beginsituatie
Gewenste situatie
Uit(werkvorm)
De cyclus van evalueren (PDCA)
Reflectie op de complete cyclus
Designteam DG – B
Context
Aanleiding
Theoretische doordenking
Lesontwerp
Kritische reflectie
Literatuurlijst
Ethische dilemma’s – Folders
Digitale Longread – Gepersonaliseerd Leren
PM (semester 2) – Dimitri
EduTracker
Evaluatie
Cursus inhoud
Les 1 – ICT competenties van de docent
0/7
Lesdoelen:
00:00
Introductie
01:21
Wat is Digitale Geletterdheid?
03:29
T-Pack Framework
04:18
Hoe zet je Educatieve Technologie in?
Samenvatting
Hebben we het begrepen?
30:00
Les 2 – Leerdoelen sneller bereiken met educatieve technologie (= CK & TK)
0/4
Lesdoelen:
00:00
Voorbeeld van: Inhoudelijke kennis & Technologische kennis (CK – TK)
04:17
Hoe CK en TK in samenwerking met TPACK kunnen worden gebruikt om leerdoelen sneller te behalen.
Leerdoelen sneller bereiken met educatieve technologie quiz
Les 3 – Leerprocessen stimuleren met educatieve technologie (= PK & TK)
0/5
Lesdoelen:
00:00
Voorbeeld van: Pedagogische kennis & Technologische kennis (PK & TK)
Hoe PK en TK in samenwerking met TPACK kunnen worden gebruikt om leerprocessen te stimuleren met educatieve technologie
Edutracker
Evaluatie
00:00
Eindopdracht
0/1
Eindopdracht
Betekenisvol lesgeven met de inzet van Educatieve Technologie.
Overzicht
Reacties
Over les
Link naar evaluatieformulier
Doe mee met de conversatie
Verstuur