Naar de inhoud springen
  • Home
  • Magazine
  • Bart
    • Literatuurstudie: Digitale vaardigheden docenten
    • DG opdracht A
      • Context
      • Beschrijving van het onderwerp en analyse van de gewenste situatie.
      • Huidige situatie
      • Analyse beschikbare materialen.
      • Ontwikkeling en inzet van een passend leermiddel.
      • Evaluaties en persoonlijke reflectie
      • Literatuurlijst
    • Designteam DG – B
      • Context
      • Aanleiding
      • Theoretische doordenking
      • Lesontwerp
      • Kritische reflectie
      • Literatuurlijst
    • Ethische dilemma’s – Folders
    • Digitale Longread – Learning Analytics
  • Dimitri
    • PM (semester 1) – Dimitri
    • Literatuurstudie – Lesgeven aan digitale natives
    • DG opdracht A
      • Aanleiding
      • Analyse Beginsituatie
      • Gewenste situatie
      • Uit(werkvorm)
      • De cyclus van evalueren (PDCA)
      • Reflectie op de complete cyclus
    • Designteam DG – B
      • Context
      • Aanleiding
      • Theoretische doordenking
      • Lesontwerp
      • Kritische reflectie
      • Literatuurlijst
    • Ethische dilemma’s – Folders
    • Digitale Longread – Gepersonaliseerd Leren
    • PM (semester 2) – Dimitri
  • EduTracker
  • Home
  • Magazine
  • Bart
    • Literatuurstudie: Digitale vaardigheden docenten
    • DG opdracht A
      • Context
      • Beschrijving van het onderwerp en analyse van de gewenste situatie.
      • Huidige situatie
      • Analyse beschikbare materialen.
      • Ontwikkeling en inzet van een passend leermiddel.
      • Evaluaties en persoonlijke reflectie
      • Literatuurlijst
    • Designteam DG – B
      • Context
      • Aanleiding
      • Theoretische doordenking
      • Lesontwerp
      • Kritische reflectie
      • Literatuurlijst
    • Ethische dilemma’s – Folders
    • Digitale Longread – Learning Analytics
  • Dimitri
    • PM (semester 1) – Dimitri
    • Literatuurstudie – Lesgeven aan digitale natives
    • DG opdracht A
      • Aanleiding
      • Analyse Beginsituatie
      • Gewenste situatie
      • Uit(werkvorm)
      • De cyclus van evalueren (PDCA)
      • Reflectie op de complete cyclus
    • Designteam DG – B
      • Context
      • Aanleiding
      • Theoretische doordenking
      • Lesontwerp
      • Kritische reflectie
      • Literatuurlijst
    • Ethische dilemma’s – Folders
    • Digitale Longread – Gepersonaliseerd Leren
    • PM (semester 2) – Dimitri
  • EduTracker

Sway

Tools
nov 2 /
Dimitri van Dillen /
0

https://forms.office.com/Pages/DesignPageV2.aspx?subpage=design&FormId=zrpvyrp8U02GgaBihPf_Rlaj3tjR5M1BpMlJud-BUoFUQVZDUjRYUUtXS0VHNjhDUTRFNVpJUjczOC4u&Token=32ab3cd37f4246e9892f22ef3dcb4515

Dit delen:

  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend)

Gerelateerd

Tags:

No Tag

Berichtnavigatie

Previous article PowerPoint

Berichtnavigatie

Next article Office 365

No responses yet

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2023 . Created for free using WordPress and Colibri

Link invoegen/bewerken

Geef de URL van de bestemming

Of link naar bestaande inhoud

    Geen zoektekst gespecificeerd. Recente berichten worden getoond. Zoek of gebruik de pijltoetsen omhoog en omlaag om een item te selecteren.