Naar de inhoud springen
  • Home
  • Magazine
  • Bart
    • Literatuurstudie: Digitale vaardigheden docenten
    • DG opdracht A
      • Context
      • Beschrijving van het onderwerp en analyse van de gewenste situatie.
      • Huidige situatie
      • Analyse beschikbare materialen.
      • Ontwikkeling en inzet van een passend leermiddel.
      • Evaluaties en persoonlijke reflectie
      • Literatuurlijst
    • Designteam DG – B
      • Context
      • Aanleiding
      • Theoretische doordenking
      • Lesontwerp
      • Kritische reflectie
      • Literatuurlijst
    • Ethische dilemma’s – Folders
    • Digitale Longread – Learning Analytics
  • Dimitri
    • PM (semester 1) – Dimitri
    • Literatuurstudie – Lesgeven aan digitale natives
    • DG opdracht A
      • Aanleiding
      • Analyse Beginsituatie
      • Gewenste situatie
      • Uit(werkvorm)
      • De cyclus van evalueren (PDCA)
      • Reflectie op de complete cyclus
    • Designteam DG – B
      • Context
      • Aanleiding
      • Theoretische doordenking
      • Lesontwerp
      • Kritische reflectie
      • Literatuurlijst
    • Ethische dilemma’s – Folders
    • Digitale Longread – Gepersonaliseerd Leren
    • PM (semester 2) – Dimitri
  • EduTracker
  • Home
  • Magazine
  • Bart
    • Literatuurstudie: Digitale vaardigheden docenten
    • DG opdracht A
      • Context
      • Beschrijving van het onderwerp en analyse van de gewenste situatie.
      • Huidige situatie
      • Analyse beschikbare materialen.
      • Ontwikkeling en inzet van een passend leermiddel.
      • Evaluaties en persoonlijke reflectie
      • Literatuurlijst
    • Designteam DG – B
      • Context
      • Aanleiding
      • Theoretische doordenking
      • Lesontwerp
      • Kritische reflectie
      • Literatuurlijst
    • Ethische dilemma’s – Folders
    • Digitale Longread – Learning Analytics
  • Dimitri
    • PM (semester 1) – Dimitri
    • Literatuurstudie – Lesgeven aan digitale natives
    • DG opdracht A
      • Aanleiding
      • Analyse Beginsituatie
      • Gewenste situatie
      • Uit(werkvorm)
      • De cyclus van evalueren (PDCA)
      • Reflectie op de complete cyclus
    • Designteam DG – B
      • Context
      • Aanleiding
      • Theoretische doordenking
      • Lesontwerp
      • Kritische reflectie
      • Literatuurlijst
    • Ethische dilemma’s – Folders
    • Digitale Longread – Gepersonaliseerd Leren
    • PM (semester 2) – Dimitri
  • EduTracker

Sway

Tools
nov 2 /
Dimitri van Dillen /
0

https://forms.office.com/Pages/DesignPageV2.aspx?subpage=design&FormId=zrpvyrp8U02GgaBihPf_Rlaj3tjR5M1BpMlJud-BUoFUQVZDUjRYUUtXS0VHNjhDUTRFNVpJUjczOC4u&Token=32ab3cd37f4246e9892f22ef3dcb4515

Dit delen:

  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
  • Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend) X
  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
  • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp

Tags:

Geen tag

Bericht navigatie

Previous article PowerPoint

Bericht navigatie

Next article Office 365

No responses yet

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2025 . Created for free using WordPress and Colibri